الگوریتم مدیک

 الگوریتم مدیک

Table of Contents

الگوریتم مدیک

الگوریتم های گوگل چیزی نیست که به راحتی بخواهیم از کنار آن بگذریم و آن را نادیده بگیریم؛ اگر دوست دارید
حتی ذره ای با تغییرات احتمالی آن آشنا شوید،با ما در این مقاله همراه باشید تا ضمن آگاهی از چگونگی تغییرات احتمالی الگوریتم ها، به شما چندین روش برتر برای آشنایی الگوریتم ها معرفی کنیم.

در همین ابتدا باید بگویم، که الگوریتم های گوگل محدود به همین یک نمونه که قرار است برای شما توضیح دهیم نیست.
این تغییرات احتمالی در ساختار گوگل، مدتهاست که توسط گوگل و یا اکثر کاربران نام گذاری شده است، که علت نامگذاری هرکدام هم متفاوت است.
در صفحات دیگر سایت ما به نمونه های مختلفی از این تغییرات به طور مفصل پرداخته ایم به عنوان مثال الگوریتم پاندا

اگر به دنبال سئو سایت خود یا مشتری خود هستید مطمئنا با این تغییرات گوگل خیلی رو به رو شده اید!
و این مسئله کم اهمیتی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذر کرد، می بایست منابع کافی برای مطلع شدن فوری از این تغییرات احتمالی الگوهای گوگل را در اختیار داشته باشید. و در ادامه هرچیزی که برای فهم بهتر شما به این مسئله کمک میکند را به طور کامل پوشش خواهیم داد.

گوگل هر روز در حال اپدیت شدن است تا بهتر و دقیق تر به کاربرانش نتایج بهتری را نشان دهد.
الگوریتم های جدید گوگل برای این است که در حفره های خود را پر کند.
خب گوگل با تمام هوشمندی که دارد کاملا ساده باور است.
یعنی امکان این موضوع وجود دارد که بسیاری از سایت هایی که در نتایج اول گوگل هستند‌. لایق این جایگاه نیستند.
و گاهی ممکن است گوگل برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه این الگوریتم ها را ایجاد و یا آپدیت کند.

اگر در مورد سئو کلاه سیاه اطلاعات ندارید ما این مقاله را پیشنهاد میدهیم.
الگوریتم ممکن است باعث تغییر جایگاه وبسایت ها در گوگل شود.

بعنوان مثال الگوریتم مرغ مگس خوار برای مقابله باکیورد استافینگ سئوکاران کلاه سیاه معرفی شد.

برای اطلاع از جدید ترین الگوریتم های گوگل کلیک کنید.
الگوریتم مدیک (medic) که در اگوست ۲۰۱۸ معرفی شد.
یک الگوریتم کلی بر روی هسته گوگل که باعث تغییر در نتایج در تمامی حوزه ها شد
هنوز نتیجه مشخصی برای این الگوریتم وجود ندارد اما طبق داده های مشهود از اثر این باید وبسایت خود را با این چند مورد تجهیز کنید تا بتوانید بهترین بهره را از این الگوریتم ببرید.
اولین گزینه فعال کردن گواهینامه های امنیتی که مربوط به https و ssl میباشد.
دومین گزینه ریسپانسیو کردن و طراحی رابط کاربری مناسب برای نسخه موبایل وبسایت است.

طبق بالا رفتن استفاده از تلفن های همراه این موضوع mobile friendly هر روز برای گوگل اهمیت بیشتری پیدا میکند چون کاربران بیشتری از طرف نسخه های موبایلی به گوگل وصل میشوند.

medic

آیا میدانستید با  الگوریتم مدیک نتایج گوگل در موبایل و دکستاپ متفاوت است؟

ممکن است سایت example.com
در کلیدواژه x در نسخه دکستاپ رتبه اول را داشته باشد اما همان سایت در همان کلیدواژه در نسخه موبایل در صفحه ۱ وجود نداشته باشد
چون المان های وبسایت برای نسخه موبایل طراحی نشده اند
و گوگل امروزه به این موضوع اهمیت زیادی میدهد.برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پر رنگ تر شدن نقش SSLها

همانطور که می دانید طبق گذر زمان و پیشرفت تکنولوزی، همه چیز در حال تغییر و عوض شدن هست و هر لحظه ممکن است که جای یک چیز با یک فناوری و سیستم به روز از همان مدل عوض شود.

مثلا در گذشته نیازی به هواپیما به این معنا نبود، اما با گسترش روز افزون شهرها و پیشرفت مناطق تحت سیطره ی انسان ها خود به خود این نیاز به وجود آمد که باید سیستم حمل و نقل از ارابه ها و گاری ها با استفاده از اسب ها، جای خود را به یک سیستم جدید و بدون زحمت تر بدهد.

و این رویه و الگوریتم در همه جا یکسان است، یعنی حتی وقتی ما از سئو و بهینه سازی یک سایت صحبت میکنیم
امکان ندارد، که این رویه تغییر و به روزرسانی وجود نداشته باشد.
و یکی از تغییراتی که در این حوزه اتفاق افتاده است که قرار است در ادامه درمورد آن صحبت کنیم: نقش SSLها است.

این تغییرات باعث پر رنگ تر شدن و پر اهمیت جلوه داده شدن SSLها شده است، به طوری که چند صباحی قبل تر نصب و فعال سازی SSL اهمیت چندانی نداشت. اما امروزه شاهد بالا رفتن نقش آن، با تغییرات و سیستم جایگزینی معمول، و ورود تغییراتی از جمله الگوریتم مدیک هستیم. بیشتر از این مجال سخن گفتن در مورد این موضوع یعنی SSL را در این مقاله نداریم و در مقاله ای جداگانه، به طور مفصل، به آن خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین روش های باخبر شدن از تغییرات احتمالی الگوریتم های گوگل!

  • توییتر: یکی از باشخصیت ترین اپلیکیشن ها در مدار سوشال مدیا توییتر به حساب می آید و فعال بودن در آن بسیار حائز اهمیت است چرا که بزرگترین اطلاع رسانی ها در هر حیطه ای مخصوصا فناوری در آن صورت میگیرد و طبیعی است که بزرگترین شرکت جهان مانند گوگل اطلاع رسانی های خود را از طریق توییتر منتشر می کند و به همین دلیل شما حتما در ابتدا حساب توییتر اگر ندارید بسازید و اکانت های مربوط به دیجیتال مارکتینگ و فناوری روز مخصوصا seroundtable را در آن دنبال کنید.
  • دایره ی ارتباط: شاید کمتر این دو کلمه به گوشتان خورده باشد اما تعجب نکنید؛شما درست شنیده اید: (دایره ی ارتباط) چیز جدیدی نیست چرا که از زمان پیدایش اولین انسان ها وجود داشته است و تا کنون ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.   اما کاملا مطمئنم اولین بار در سایت ما یعنی 3T.NET قرار است در مورد آن بشنوید.
  • توضیح بیشتر در مورد دایره ی ارتباط: به عنوان یک سئوکار باید دایره ی ارتباطی گسترده ای داشته باشید، و حتما در این دایره باید با بهترین و مجرب ترین سئوکاران مانند مثال: آقای امین هاشمی در فرین آکادمی دوست و آشنا باشید(چون ایشون استاد بنده هستند) تا اگر خودتان از غافله عقب ماندید و از تغییرات الگوریتم ها بی خبر ماندید حتما از آنها سوال بپرسید.
  • سایت های منبع و انگلیسی زبان: اگر سئوکار هستید و به زبان انگلیسی هم مسلط هستید باید بگویم که شما        10-0 از بقیه جلوتر هستید.میخوام توجه شما را به نوشته ی استادم در فرین آکادمی جلب کنم که به همین مضمون، اما با عنوان فوق العاده قابل توجهی به نام: بزرگترین حسرت زندگیم نوشته شده است:

کاش زبان انگلیسی رو بهتر بلد بودم…
به نظرم کسی که زبان انگلیسی رو بتونه صحبت کنه (نه با لهجه ای مثل هندی های یوتیوب و یودمی)
10-0 از بقیه جلو هست.
همین یک مهارت شما رو به یک دنیای بزرگ، به یک بازار بزرگ باز میکنه.
من چندوقتی هست که خیلی جدی دارم برای تسلط به زبان انگلیسی تلاش میکنم.

در نتیجه باید بگویم که در این زمینه خود را یک میوه فروش تره بار بدانید که برای جلب رضایت مشتری و تضمین کیفیت کالا و مرغوب، هر روز صبح کله سحر از تخت خواب نرم و شیرین خود کنده می شود تا به بار اول صبح برسد و بهترین میوه را خریداری کند و حتما باید تمام حواسش به فاسد نشدن میوه هایش باشد چرا که در هر روزی ممکن است به هر دلیلی بار میوه هایش تمام نشود و به فردا نرسد؛ پس کار یک میوه فروش به روز رسانی هرروزه ی محصول، آن هم با دقت کامل است.

کلام اخر: پس شما هم به عنوان یک سئوکار، خود را موظف کنید که هرروز صبح آماده برای یک آپدیت جدید چه از طرف گوگل چه از طرف خودتان، بلند شوید؛ تا ضربه ای به میوه ی شما یعنی سئوی سایتتان وارد نشود تا به راحتی همه ی محصول خود را بفروشید.

امیدواریم با این مقاله حتی ذره ای توانسته باشیم به شما کمک کنیم، شما هم با انتقاد و پیشنهادتان به ما 3t.net برای خدمت رسانی بهتر کمک کنید.  (:>

ما را در ایکن اینستاگرام دنبال کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.