الگوریتم ونیز

برندینگ

 برندینگ در فضای مجازی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در تصمیم گیری مشتری برای خرید از محصولات شما می باشد. اگر شما برای خرید یک ماست و یا هرگونه لبنیات وارد  یک مغازه شوید مطمئنا وقتی رو به روی قفسه محصولات قرار میگیرید، و دو برند میهن و  محصولات برادران محمدی بجز رضا برند میهن را انتخاب میکنید.

حتی اگر محصولات برادران محمدی ارزان تر باشد خیلی کم پیش می آید که شما آن محصول برند ناآشنا را تهیه کنید

برندینگ چیست؟

برندینگ به مجموعه تبلیغات مستمری گفته میشود که بنابر استراتؤی تعیین شده چیده شده باشد. زیرا تبلیغات بی هدف  در بهترین حالت فقط فروش لحظه ای شما را بالا می برند.